Cântăreața Lady Gaga a devenit noua imagine a colecției primăvară-vară pe anul 2014 pentru casa de modă Versace, fiind protagonista unui pictorial realizat de cunoscuții fotografi de modă Mert Alas și Marcus Piggott, informează contactmusic.com.
Brandul a anunțat pe platforma Twitter implicarea cântăreței în campania Versace, Lady Gaga fiind de altfel prietenă cu designerul-șef al casei de modă, Donatella: „Versace o confirmă (…) pe Lady Gaga drept imaginea campaniei primăvară-vară 2014, fotografiată de Mert Alas și Marcus Piggott”.
Imaginea cântăreței pentru această campanie, cu părul lung și oxigenat, pare să fi fost inspirată de sora lui Gianni Versace, care este în prezent vicepreședintă a grupului Versace și designer-șef al brandului.
Colaborarea dintre Versace și Lady Gaga s-a materializat după ce cântăreața a compus un cântec pentru Donatella, apărut pe cel mai recent album al artistei americane, „Artpop”.
Precedentele două albume de studio ale cântăreței s-au intitulat „The Fame” (2008) și „Born This Way” (2011).
Lady Gaga, al cărei nume real este Stefani Germanotta, este renumită pentru spectacolele ei adeseori controversate. La gala MTV VMA 2010, artista americană a purtat o rochie croită din bucăți de carne crudă, în semn de protest față de politica „don’t-ask-don’t-tell” („nu întreba, nu spune”) din armata americană. Această lege, care impunea militarilor să își ascundă homosexualitatea, a fost abrogată în 2011.
Cântăreața Lady Gaga, care a concertat la București în august 2012, a devenit celebră grație unor piese precum „Bad Romance” și „Poker Face”, dar și cu ajutorul unui marketing agresiv și al provocărilor – în special vestimentare.